Todd Grindal oktatási és fogyatékossági ügyek elismert szakértője. Írásában a 2016-os Down világnap kapcsán számol be az inkluzív oktatás átfogó hatásairól. Tovább
Mi baj lehet azzal, ha az elvárásainkat a diákok IQ-jához szabjuk és ez alapján döntjük el, hogyan és mit tanulhatnak? Egyáltalán mi más jelölhetné ki az oktatási célokat?Tovább
Hány éves kortól és meddig járhatnak iskolába a Down-szindrómás gyerekek? Milyen óvodákba és iskolákba veszik fel őket? Hogyan zajlik a beiskolázás, mi a szülő dolga? – Alapvető ismeretek az óvodába, iskolába készülő gyerekek szülei számára, a vonatkozó törvények linkjeivel. Tovább
Magyarországon az integráció Down-szindrómával még inkább kivétel, mint szabály, ezért is nagy öröm, hogy Szakácsi Ferkó a Szent Imre Katolikus Általános Iskola 3. osztályába jár, és Down-szindrómásként is teljesíti ugyanazokat a követelményeket, mint az osztálytársai. Tovább